- Акумулятори для залізничних вагонів
- /
- Владар 28L 04 300G
Владар 28L 04 300G
28L 04 300G - герметичні гелеві, що не обслуговуються акумуляторні батареї для пасажирських вагонів
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ:
Секції L 02 300 G використовуються для комплектації акумуляторних батарей 28L 04 300 G номінальною напругою 112 В, що використовуються для забезпечення електроенергією споживачів струму залізниці для роботи в умовах експлуатації групи М25 за ГОСТ 17516.
ПЕРЕВАГИ АКБ «ВОЛОДАР GEL»:
- Необслуговуваність протягом усього терміну служби;
- Відсутність витоку електроліту навіть при пошкодженні корпусу;
- Відсутність шкідливих парів кислоти у навколишньому середовищі під час роботи батареї;
- Не вимагає доливання води та перевірки рівня електроліту;
- Дуже низький саморозряд. Після року зберігання при температурі +20°С батареї матимуть приблизно 65% початкової ємності;
- Можливість експлуатації батарей без спеціально обладнаного приміщення;
- Можливість компактної установки секцій, батарея займає малу площу;
- Здатність швидкого відновлення номінальної ємності;
- Відмінні характеристики при розряді високими струмами;
- Не належать до категорії небезпечних вантажів під час перевезення всіма видами транспорту;
- Батареї поставляються споживачеві залиті електролітом та заряджені, готовими до введення в експлуатацію;
ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕМЕНТІВ:
- Електроди: пастована гратчаста пластина складної променевої геометрії зі свинцево-кальцієво-олов'янистого сплаву.
- Сепарація: мікропористий сепаратор виробництва фірми DARAMIC (Німеччина) у комбінації зі скломатом має низький електричний опір, запобігає опливу активної маси. Виключається утворення та осадження шламу, що викликає коротке замикання всередині батареї.
- Корпус із загальною кришкою: виготовлений із удароміцного морозостійкого ABS-пластику. Кришка з двома полюсними висновками виключає помилки при підключенні та експлуатації батареї, забезпечує простоту обслуговування.
- Електроліт: модифікований сірчанокислотний електроліт іммобілізований у вигляді гелю.
- Виконання полюсного виводу: болт М12.
- Система регулюючих клапанів: забезпечує підтримку надлишкового тиску всередині батареї та рекомбінацію кисню, що виділяється в процесі роботи, а також відсутність втрат води. Батарея не вимагає перевірки рівня електроліту протягом усього терміну служби.
- Монтаж батареї: дозволяється встановлення у вертикальному та горизонтальному положеннях.
- Область робочих температур: від –40° до +45° С (переважно +20° С).
- Термін служби: при правильній експлуатації — не менше 5 років.
Гарантійний термін експлуатації: При дотриманні технічних інструкцій - 24 місяці.
ТЕХНІЧНІ ДАНІ БАТАРІВ:
Найменування, тип батареї | 28L 04300 G< /td> | 28L 04370 G< /td> |
Кількість секцій L 02 300 G, шт. | 56 | 56 |
Номінальна ємність, С5, А·ч | 300,0 | 370,0 |
Номінальна напруга, В | 112 | 112 |
Область переважного застосування | Для вагонів з напругою електросистеми 110 В | Для вагонів з напругою електросистеми 110 В з підвищеним енергоспоживанням |
ПРИМІТКА:
У позначенні типу батареї цифри та літери позначають (наприклад, L 02 300 G):
L — свинцево-кислотна батарея;
02 — номінальна напруга, В;
300 — номінальна ємність в А·ч в режимі 5-годинного розряду; у вигляді гелю;
Технічні характеристики
Схема підключення 13L 04 300 G
Схема підключення 28L 04 300 G
Сертифікат УкрСепро
«Необслуговувана батарея для пасажирських вагонів» журнал «Вагонний парк» №2-2009< /strong>