ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР» - офіційний представник Elhim-Iskra та ТОВ «АП «КОБАЛЬТ»

Головний офіс м. Київ

(044) 333-43-44
info@akbsvit.com.ua
UA
Стартерні
Тепловозні
Тягові
Стаціонарні
UPS
Зарядні
пристрої
АКБ для UPS
Ремонт погрузочної техніки
Автомобилі
Автомобилі

Владар 28L 04 370G

28L 04 370G_0

28L 04 370G - герметичні гелеві, що не обслуговуються акумуляторні батареї для пасажирських вагонів

Серія необслуговуваних батарей з гелевим електролітом та покращеними характеристиками, що виробляються за технологією «Владар GEL» для залізничного транспорту.


СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ:


Секції L 02 370 G використовуються для комплектації акумуляторних батарей 28L 04 370 G номінальною напругою 112 В, що використовуються для забезпечення електроенергією споживачів струму залізничних вагонів та призначені для роботи в умовах експлуатації групи М25 за ГОСТ 17516.

ПЕРЕВАГИ АКБ «Владар GEL»:

  • Необслуговуваність протягом усього терміну служби;
  • Відсутність витоку електроліту навіть при пошкодженні корпусу;
  • Відсутність шкідливих парів кислоти у навколишньому середовищі під час роботи батареї;
  • Не вимагає доливання води та перевірки рівня електроліту;
  • Дуже низький саморозряд. Після року зберігання при температурі +20°С батареї матимуть приблизно 65% початкової ємності;
  • Можливість експлуатації батарей без спеціально обладнаного приміщення;
  • Можливість компактної установки секцій, батарея займає малу площу;
  • Здатність швидкого відновлення номінальної ємності;
  • Відмінні характеристики при розряді високими струмами;
  • Не належать до категорії небезпечних вантажів під час перевезення всіма видами транспорту;
  • Батареї поставляються споживачеві залиті електролітом та заряджені, готовими до введення в експлуатацію;


ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕМЕНТІВ:

  • Електроди: пастована гратчаста пластина складної променевої геометрії зі свинцево-кальцієво-олов'янистого сплаву.
  • Сепарація: мікропористий сепаратор виробництва фірми DARAMIC (Німеччина) у комбінації зі скломатом має низький електричний опір, запобігає опливу активної маси. Виключається утворення та осадження шламу, що викликає коротке замикання всередині батареї.
  • Корпус із загальною кришкою: виготовлений із удароміцного морозостійкого ABS-пластику. Кришка з двома полюсними висновками виключає помилки при підключенні та експлуатації батареї, забезпечує простоту обслуговування.
  • Електроліт: модифікований сірчанокислотний електроліт іммобілізований у вигляді гелю.
  • Виконання полюсного виводу: болт М12.
  • Система регулюючих клапанів: забезпечує підтримку надлишкового тиску всередині батареї та рекомбінацію кисню, що виділяється в процесі роботи, а також відсутність втрат води. Батарея не вимагає перевірки рівня електроліту протягом усього терміну служби.
  • Монтаж батареї: дозволяється встановлення у вертикальному та горизонтальному положеннях.
  • Область робочих температур: від –40° до +45° С (переважно +20° С).
  • Термін служби: при правильній експлуатації — не менше 5 років.


Гарантійний термін експлуатації: При дотриманні технічних інструкцій - 24 місяці.


ТЕХНІЧНІ ДАНІ БАТАРЕЙ:

Найменування, тип батареї 28L 04300 G< /td> 28L 04370 G< /td>
Кількість секцій L 02 300 G, шт. 56 56
Номінальна ємність, С5, А·ч 300,0 370,0
Номінальна напруга, В 112 112
Область переважного застосування Для вагонів з напругою електросистеми 110 В Для вагонів з напругою електросистеми 110 В
з підвищеним енергоспоживанням


ПРИМІТКА:

У позначенні типу батареї цифри та літери позначають (наприклад, L 02 300 G):
L — свинцево-кислотна батарея;
02 — номінальна напруга, В;
300 — номінальна ємність в А·ч в режимі 5-годинного розряду; у вигляді гелю;


Технічні характеристики
Схема підключення 13L 04 300 G
Схема підключення 28L 04 300 G

Сертифікат УкрСепро
«Необслуговувана батарея для пасажирських вагонів» журнал «Вагонний парк» №2-2009<

Звʼяжіться з нашим менеджером за телефоном 

044-333-43-44