- Акумулятори для залізничного транспорту
- /
- Elhim Iskra 96V ТНС-450
Elhim Iskra 96V ТНС-450
Принцип роботи тепловоза схожий на механізми дії іншої моторної. техніки. Акумуляторна батарея тепловоза необхідна для запуску двигуна тягового транспортного засобу Вона перетворює на електроенергію хімічну реакцію, а також відповідає за функціонування електрообладнання у машині. Ми поставляємо свинцево-кислотні АКБ для тепловозів безпосередньо від виробника. Є офіційним представником болгарського бренду в Україні.
Акумуляторна батарея тепловоза "Єлхім-Іскра": характеристики та переваги
Тепловоз — це незалежний локомотив, що працює від внутрішнього двигуна. згоряння, що приводиться в дію за допомогою акумулятора. Також він потрібен на стоянках, при мінімальній швидкості тепловоза. Для запуску дизельного мотора потрібен пусковий стартерний струм потужністю 2150 А. Акумуляторна батарея є наступним джерелом живлення локомотиві після дизель-генератора і має електрорушійну силу 1,4-2,2 В. На холостому ходу електромережа в тепловозі працює лише від батареї, ємність якої не повинна бути нижче 450 Ампер.
Принцип дії тепловозної батареї заснований на виробленні електроенергії з електроліту. Процес роботи поділено на 2 етапи. Це заряд, який виходить від дизеля чи зарядного пристрою. І розряд, під час якого виробляється струм. Акумулятор виробляє електрику лише у підключеному до мережі стані.
Завод «Єлхім-Іскра» заснований 1960 року в Пазарджику. За час роботи вироби цього виробника здобули популярність на світовому ринку. Наявність власного дослідницького центру, а також робота експертів у галузі технічних розробок дозволило створити продукт європейської якості та зберегти конкурентні ціни.
Клієнтами «Єлхім-Іскра» є
Характеристики тепловозних акумуляторів:
Для тепловозів вибирають АКБ 64V THC-450 Ah або 96V THC-450 Ah. Але в нашому каталозі є інші моделі.
ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Режим розряд | Струм/А/ | Кінцева напруга акумулятора /V/ | Коефіцієнт | Час до кінцевої напруги акумулятора 1,75 V | Коефіцієнт | Випробування за температури |
10 годин | 45 | 1,75 | ≥450 | 10 годин 12 мин. | 459 | 300С ±10С |
5 годин | 68 | 1,70 | ≥340 | 5 годин 36 мин. | 381 | 300С ±10С |
5 хвилин | 1350 | 1,45 | ≥112,5 | 5 мин. 14 сек. | 117,7 | 300С ±10С |
ВИПРОБУВАННЯ РОЗРЯДУ
струм | час | № на цикл /V/ | ||||||||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ||
100 | 60 | 90 | 1,89 | 1,87 | 1,85 | 1,82 | 1,80 | 1,78 | 1,79 | 1,76 |
2150 | 0,6 | 1,08 | 1,07 | 1,06 | 1,05 | 1,04 | 1,03 | 1,02 | 1,01 | 1,0 |
1100 | 15 | 1,56 | 1,55 | 1,53 | 1,50 | 1,51 | 1,49 | 1,48 | 1,46 | 1,45 |
ВИПРОБУВАННЯ РОЗРЯДУ
Напруга/V/ | струм/А/ | час |
2,12 | 45 | На 1 хвл. |
2,26 | 45 | На 1 годину |
2,28 | 45 | На 2 |
2,29 | 41 | На 3 |
2,29 | 38 | На 4 |
2,29 | 21 | На 5 |
2,29 | 4,5 | На 6 годин |
Як вибрати батарею для тепловоза та продовжити її термін служби
Детальну інформацію про тепловозні акумулятори можна отримати, замовивши безкоштовну консультацію. Для цього зателефонуйте.
Після покупки акумуляторної батареї для тепловоза потрібно дотримуватись умов експлуатації, зазначених виробником, а також спробувати усунути фактори, що знижують термін служби акумулятора:
- перевищення значень середньої температури експлуатації заявленим 40 градусів;
- багаторазовий розрядний струм;
- порушення умов зберігання - рівня вологості, температурного режиму;
- неправильне використання, наприклад, при недостатньому рівні електроліту в елементах;
- робота при низьких температурах;
- критичний розряд;
- неправильне чищення, використання миючих засобів;
- неправильна технологія заряду, яка призводить до сульфатації, перезаряду, заводнення, металізації сепереторів.
При перезаряджання акумулятора спостерігається підвищення витрати води, перегрів, кипіння.
Сульфатація - Основна причина зниження терміну служби АКБ, яка виникає через тривале зберігання у розрядженому стані, занадто довгого чи неповного заряду. Внаслідок сульфатації відбувається швидке збільшення напруги при низькій щільності електроліту, а також перегрів елементів під час заряджання.
Заводнення є незворотним процесом освіти шар гідрату свинцю на позитивній пластині. Через це батарея перестає заряджатися.
Металізація сепараторів виникає в результаті використання акумулятора при високих температурах або підвищеній щільності електроліту. Викликає коротке замикання та різке скорочення заявлених термінів зберігання.
Щоб не допустити передчасного зносу елемента живлення, уважно читайте інструкції, або ставте питання консультанту при купівлі.